[th] nvidia-legacy

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Czw, 26 Paź 2006, 16:31:21 CEST

W AC jest spec X11-driver-nvidia-legacy.spec i wcześniej na tym
sterowniku chodziła moja karta, po przejściu na TH musiałem używać
modułu nv do jej obsługi bo na 8774 już nie pójdzie.
Wyczytałem (http://www.nvidia.com/object/linux_display_ia32_1.0-7184.html)
że jednak powinno działać pod xorgiem 7.1. Stąd w załączniku moja
próba przerobienia X11-driver-nvidia-legacy.spec na
xorg-driver-video-nvidia-legacy.spec.
Starałem się zmieniać wzorując się na xorg-driver-video-nvidia.spec
ale chyba jednak coś popsułem bo paczka się niby buduje ale po próbie
odpalenia iksów wyświetla się biała reklamówka nvidi i... tyle.
Może ktoś podpowie co z tym zrobić?

Adam