Firefox 2.0

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Pon, 30 Paź 2006, 00:46:52 CET

06-10-30, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

> Dlaczego pl?

> Dla porównania - jest mozilla-thunderbird-bin.spec.
> Ale dawno nie uaktualniany, więc pewnie nikomu niepotrzebny.
>
> Skąd ostatnio jakieś zapędy do pakietowania binarek, do których źródła
> są dostępne?

Nie zauważyłem takich zapędów, natomiast jeśli chodzi o FF to chyba to
jedyne wyjście, bo nie mamy prawa dystrybuować naszej wersji FF którą
sami skompilujemy pod nazwą Firefox. Taka licencja i co zrobisz ? Nie
każdemu uśmiecha się kompilować FF samemu. A wersję binarną mamy prawo
spaczkować do rpma i dystrybuować.