Firefox 2.0

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 08:05:46 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 01:29 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> W którym miejscu licencji jest coś takiego napisane?
> Nie używamy flagi --enable-official-branding.

Akurat - we wcześniejszej wersji nie było --enable-official-branding,
ale odpowiednik tego był dodawany do .mozconfig

A co do licencji - Debian już to przerobił. Albo bierzemy całość binarne
- czyli nazwa (FireFox) + nie otwarta grafika, albo musimy zmienić nazwę
(BonEcho?) i budować sami.

Rozwiązanie proste - IceWeasel, który jest już w repo, trza go
dopracować (szczególnie musi przejść aclocal + autoconf). Nie śledzisz
grupy Kuba.

> W FC jakoś jest Firefox kompilowany ze źródeł.

A w Ameryce to murzynów biją. To nie jest argument.

> A wersja binarna z mozilla.org jest tylko na jedną architekturę.

To natomiast jest. Obawiam się, że na to mało poradzimy, jednak
IceWeasel, który da się zbudować na wszystkie arch, a jest firefoxem 1
do 0.99, będzie rozwiązaniem tego problemu.

Pomóż proszę zrobiće iceweasl'a tak, żeby przeszło autoconf (ja dostaję
tekstem, że nielegalne makro dnl w pierwszej linii configure.in ;/)

Zdrawiam
Cz w rny