Firefox 2.0

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Pon, 30 Paź 2006, 10:33:44 CET

06-10-30, Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> napisał(a):
> Jest jest sens! Nawet olbrzymi! Wyręczysz mnie, bo miałem właśnie
> przerobić tego speca na binarne (szczegóły w innych wątkach o FF 2.0 na
> grupach). Commituj na razie na DEVEL, skąd to zrobimy potem main, jak
> poprawi się pierdołki.

Mogłeś pytać od razu. Miałem wersje od 1.5 od dawna - wystarczyło
zmienić wersję na 2.0 i dodać dosłownie 3 pliki. Z tego co wiem
dyskusję prowadziłeś nie wiadomo czemu na pld-users-pl, której akurat
nie czytam. Sprawy developowe rozwiazujemy przecież tutaj pytając
innych developerów, a nie ZU. Co do komita to nie wiem czy warto psuć
branch DEVEL tym, może faktycznie lepiej utworzyć branch BINARY (jak
sugerował sparky) i tam to komitnąć. Co do całej reszty dyskusji, nie
będę się specjalnie wypowiadał, bo jest to gdaczenie i w większości
narzekanie - a na tym akurat tylko i wyłącznie ZU ucierpi.