[th] uname(release) >= 2.6.12

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 31 Paź 2006, 11:21:57 CET

> # poldek -n th -n th-test --root /root/a

O dobrze dobrze.

Sam się skusiłem na TH, zassałem chroot'a (i686) z
ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefined/ gdzieśtam dalej TH

poldek -n th upgrade * i już hałsauje o glibc.

ale, poldek -n th -n th-test, upgrade rpm'a do rpm-4.4.6-1.17,
niestety po tej akcji poldek już odmówił współpracy, więc go
ręcznie rpm -Uhv poldek* i tak dalej, powrót do poldka i
glibc-2.5-0.2.i686 z -n th poszło.

oczywiście podmontowany proc w chroocie,
uname -r = 2.6.16.29-3 (na tym działa moje ac i686)

no.

Chyba pora zacząć męczyć th gdzies napoważnie... im więcej osób
to może będzie szybciej albo co ...
zdrówko,
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba