gubed-quanta.spec

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 2 Wrz 2006, 08:37:30 CEST

Dnia piątek, 1 września 2006 23:08, Patryk Zawadzki napisał:
> builder --init-rpm-dir
Ech... znowu głupotę palnąłem. Tak nie miałem tego katalogu. Chyba przez
przypadek usunąłem jak zwalniałem trochę miejsca czyszcząc katalog SOURCE.

Dzięki za `builder --init-rpm-dir`. Kiedyś tam dawno temu zakładałem katalogi
zgodnie z instrukcją na pld a raczej linkiem w dokumentacji pld do tej
strony: http://developer-doc.pld-linux.org/baseciq/slack2pld.html

builder --init-rpm-dir jest dużo wygodniejsze;) Choć najpierw trzeba builder'a
pociągnąć.

Jeszcze raz dzięki i przepraszam za zawracanie głowy.
--
Pozdrawiam, Kamil