Upstart

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 3 Wrz 2006, 20:10:39 CEST

On Sun, 3 Sep 2006, sparky w pld-linux.org wrote:
> [...]

Jakiś czas temu się zainteresowałem, ale dopiero dzisiaj zajrzałem.
Trochę pracy w samo wręcz zbudowanie trzeba tutaj włożyć - na pewno trzeba
zrobić porządek z nagłówkami userlandowymi oraz środowisk jest chyba
wymagane Th....
Ja obecnie robię pass (brak środowiska i potem możliwości potestowania),
ale zachęcam innych :)

> to init-ng juz be ?

Ja próbowałem go i jest... ekhm.... przeciętny. Ma dużo błędów.
Glen twierdzi, że jest mocno broken-by-design - z mojej krótkiej bytności
z tym jestem w stanie uwierzyć.

> ja i tak zwyklego inita uzywam, bo rzadko restartuje

W przypadku laptopa, nawet usypianego (a może nawet szczególnie) ma to
cholerne znaczenie, bo równoległe uruchamianie daje niezłe przyspieszenie.
To samo dotyczy vserverów...

Poza tym masz nadzór nad działaniem demonów czy też w założeniu ma
zastąpić w większości przypadków crona i ineta. To ostatnie czy jest dobre
zależy od implementacji, ale perspektywa zachęcająca.