Nagłówki userlandowe

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 4 Wrz 2006, 12:38:20 CEST

On Mon, 4 Sep 2006, Jakub Bogusz wrote:

> SOD#1 ;P

;P

> W przypadku problemów czasowych można zebrać najpotrzebniejsze
> uaktualnienia w łatę i dodać do speca, jak kilka innych uaktualnień
> dotychczas (audit, netfilter, net).

Nie o to dokładnie mi chodziło. Ktoś tutaj dawał linka do projektu
alternatywnych nagłówków userlandowych, więc może wartoby się zastanowić
nad przejściem na nie, skoro nasze są całkowicie nieaktualizowane.

AFAIR mmazur się tym zajmował, więc pytanie od niego: czy ten projekt
idzie /dev/drzewo czy jak?