Re: gnokii z cvs - co z wysłanym patchem?

Jakub 'teodor' Krajniak tpld w kartkuj.com
Pon, 4 Wrz 2006, 13:06:14 CEST

On 9/4/06, Lukasz Michalski <lm w zork.pl> wrote:
(...)
> Dzięki.
> Dorobiłem do gnokii-smsd skrypty startujące ze wsparciem dla wielu telefonów,
> konfigurację w /etc/sysconfig, rotację logów i wysłałem wszystko na
> feedback w pld-linux.org.
>
> Co dalej ? Gdzie się dopytywać czy ktoś się tym zajmuje albo że się pojawiło w
> cvs?

lepiej podeślij na pld-devel niż na feedback

--
Regards,
Jakub

Registered Linux User: #340800
http://krajniak.info

"You become responsible, forever, for what you have tamed."
The Little Prince