gnokii z cvs - co z wysłanym patchem?

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pon, 4 Wrz 2006, 13:36:05 CEST

On Monday 04 September 2006 13:18, Jakub Bogusz wrote:

> Chyba że akurat chwilowo nikt się nie interesuje, to nie zrobią ;)
> Niedawno zacząłem sprzątać swoje archiwum pld-devel-* i znalazłem parę
> łat czy speców zapomnianych przez półtora roku.

Ok, przesyłam tu.

===================================
Patch zrobiony w gałęzi AC-branch.

Changelog entry:
 - added init scritps and sysconfig for smsd with multiple phone support.
 - added logrotate configuration for smsd

Proszę o informację czy i kiedy patch pojawi się w cvs lub co jeszcze w nim
poprawić.

pzdr,
--
Lukasz Michalski