lvm na raid0 i do tego device-mapper

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Wto, 5 Wrz 2006, 16:30:09 CEST

Robil ktos cos takiego ? Bo teoretycznie u paszczysa chodzi ladnie. Ale
serwer sam wstac nie potrafi. device-mapper w jakis dziwny sposob
blokuje partycje sda2 i nie mozna z niej stworzyc raida. Dopiero po
'dmsetup remove_all' i wywaleniu modulu udalo sie poskladac md. Potem
mozna bylo spowrotem odpalic lvm i dm.

Aha, dm nie mial nic do tej partycji, skonfigurowane na nim byly tylko
woluminy lvma.
Hmmm, choc teraz jak tak mysle to lvm widzial sda2 jako:
/dev/sda2  [       34,00 GB] LVM physical volume
wiec moze dmraid tez tam znajdowal itentyfikator woluminu.

Mimo tego mysle ze dm jest startowany zbyt wczesnie, ale nie mam pojecia
w ktorym dokladnie miejscu, przez to nie wiem jak sobie z nim poradzic.

Any ideas ? Skladanie reczne to nienajlepsze wyjscie.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org