sigsegv at exit()

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 5 Wrz 2006, 22:45:46 CEST

On 05/09/06, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Ja bym sprawdził jeszcze timingi w BIOSie, ale skoro uszkodzone są pliki
> uruchamiane (które nie były otwierane do zapisu), to raczej blame
> hardware.

tak ale uszkodzenia zostawaly po reboocie, wiec odpada ze on-load je uwalil
parokrotne bonnie++ i openssl speed do wygrzewania cpu nie daja
rezultatu, maszyna narazie działa.. nic poczekam to i tak testowa
krowka wiec zwalki nie sa straszne,
bol polega ze potrafi poleciec noca, kiedy najwyzej cron robi logrotate/locatedb
bo nic wiecej tam niema.. zupelnie nic

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161