Sparc64 - kto używa ?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 7 Wrz 2006, 08:31:52 CEST

On Wed, Sep 06, 2006 at 02:55:41PM +0000, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> W związku z problemami jakie natrafiam co rusz na maszynach Sparc i
> Sparc64 chcę maksymalnie "wykastrować" konfigi na tych arch.
> Ma w nich zostać to co jest niezbędne i chciałbym, żeby polityka
> konfigów była taka, że WŁĄCZA sie to co niezbędne, a reszta zostaje
> nieaktywna.

Z tego co wrzuciłem w poprawkach do cvs (konfigi) to wypluło się:
-rw-------  1 builder users 17257790 Sep  6 23:33 kernel-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  2248073 Sep  6 23:41 kernel-doc-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  5110051 Sep  6 23:35 kernel-headers-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users   964773 Sep  6 23:35 kernel-module-build-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users 16049102 Sep  6 23:34 kernel-smp-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  1397990 Sep  6 23:34 kernel-smp-sound-alsa-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  1643543 Sep  6 23:34 kernel-smp-vmlinux-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  1387101 Sep  6 23:33 kernel-sound-alsa-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users 35514412 Sep  6 23:40 kernel-source-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm
-rw-------  1 builder users  1589391 Sep  6 23:33 kernel-vmlinux-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm

log z budowania http://abram.eu.org/sun250/log3-bezPatch3000.txt

odpalony sun z kernel-2.6.17.11-0.9.sparc64.rpm, wczoraj na #pld
płakano że jakieś tam bogomipsy są inne ;-) przed 6.17 było 6.16 i
tego faktu na sparku nie stwierdzam.

zdrówko,

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba