(Chyba) niepełne zależności

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 7 Wrz 2006, 16:11:22 CEST

On Thu, 7 Sep 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niedługo każdy bezpański katalog tam wyląduje. Podpakiety!

Chyba mi się ten "ficzer" rpm-a przestaje podobać... Początkowo wydawał
się dobry, ale teraz zaczynam mieć wątpliwości...

Niby usuwa całkowicie szukanie upierdliwych błędów z bezpańskimi
katalogami, które potem mają uprawnienia zgodne z umask, ale z drugiej
powodują takie właśnie chore problemy.... ech...