nano nowy .spec ?

Jacek 'jackass' Brzozowski metallowiec w gazeta.pl
Nie, 10 Wrz 2006, 22:41:22 CEST

Użytkownik kaneda w bohater.net napisał:

>Ok zostawilem wiec poprawnie kompilujace sie aka dzialajace ac/am.
>Dopisalem to do RB zeby bylo poprawnie.
>
>Prosze wiec teraz o sprawdzenie poprawnosci pliku .spec i uwagi.
>Czy gdzies w nazwie pliku nie powinno byc dodane pre1 ? czy nie ma takiej
>potrzeby ?
>
>Kanedaaa
>

>+Version:	1.9.99
>+%define	subv	pre1
> Release:	1

jak na moje oko to powinno wyglądać tak:

Version:   1.9.99
%define _pre   pre1
Release:   0.%{_pre}.1

i potem już dalej wg tego subv to -pre

>-BuildRoot:	%{tmpdir}/%{name}-%{version}-root-%(id -u -n)
>+BuildRoot:	%{tmpdir}/%{name}-%{version}%{subv}-root-%(id -u -n)

tutaj nie trzeba dodawać tego subv wystarczy version samo, bo to i tak
tylko katalog tymczasowy i nie ma większego znaczenia jak sie nazywa