Re: Poldek, pomysł

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Nie, 10 Wrz 2006, 23:14:12 CEST

On 10/09/06, Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> wrote:

> a to nie jest jakaś reimplementacja %banner ?

jest, tylko co jest z banner jak masz 300 paczek w upgrade?
a to co pisze *ma* sie zachowac w pliku poto zeby na koniec dalo sie
to przejzec..
z ew stderr/stdout z skryptow pre/post jak sie da..

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161