[th] prosba o porzadek

Jakub 'teodor' Krajniak tpld w kartkuj.com
Nie, 10 Wrz 2006, 23:16:54 CEST

On 9/10/06, Mateusz Kamiński <matipl w ds.pg.gda.pl> wrote:
> Dnia 10.09.06 o godzinie 21:51 +0200, użytkownik Patryk Zawadzki napisał(a):
>
> Masz racje th-test dziala, mialem jakies dziwne problemy. Zwracam honor.

> Tak jest, ale w th-test. Nie dotykajac galezi test (w ktorej jest ten
> pakiet, i kilka innych wymaganych przez glowne pakiety th-main) nie da sie
> pracowac.
> Rada prosta: mieszaj pakiety z main i test ;) Do test zawsze mialem
> uczylenie gdy mi maszynka padla i w Ac jechalem na ready.

przecież th jest w stadium rozwoju, wiec wydaje się być oczywistym i
nieuniknionym korzystanie z th-test.
btw, nic złego się nie dzieje, żadne demony mnie jeszcze nie napadły ;)

/J

--
Regards,
Jakub

Registered Linux User: #340800
http://krajniak.info/

"You become responsible, forever, for what you have tamed."
The Little Prince