VMware-workstation.spec

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 12:25:52 CEST

Mam parę uwag... sam tego nie zmienię bo nie umiem ale może ktoś znajdzie
chwilkę i poprawi.

1. libsexy i libsexymm - jaką wersje bym tych dwóch bibliotek nie zainstalował
to i tak vmware krzyczy o ich brak. Po zainstalowaniu libsexy i libsexymm
trzeba podlinkować libsexy.so.2 -> libsexy.so.1 oraz
libsexymm.so.2 -> libsexymm.so.2
Może odrazu w tych bibliotekach tworzyć takie linki albo zrobić dodatkową
paczkę która by je tworzyła a której by wymagał vmware?

2. Po zbudowaniu VMware-workstation.spec i zainstalowaniu brakuje
pliku /usr/lib/vmware/share/EULA.txt Bez tego pliku vmware nie chce sie
uruchomić (nawet gui sie nie pojawia, zero komunikatów). Po skopiowaniu tego
pliku ze źródeł we właściwe miejsce wszystko działa.

3. Instalowałem to na amd64 w chroocie 32 bitowym. Sposób instalacji podałem
na pld-users-pl. To co trzeba zrobić to w 64 bitowym środowisku zainstalować
64bitowe moduły a w chroocie resztę. Niestety jest problem bo paczka
VMware-workstation-network próbuje załadować moduły oraz wystartować usługę
bridge. Moduły powinny być ładowane w 64 bitowym środowisku natomiast usługa
bridge w 32bitowym. Dlatego zastanawiam się czy nie byłoby dobrze rozbić tą
paczkę (i skrypt) na dwie. Ta do ładowania modułów budowała by się dla i686 i
amd64 natomiast ta z 'bridge' tylko dla i686. I teraz mielibyśmy prostą
instalacje. W i686 uruchamiałyby się po prostu dwie usługi (ta ładująca
moduły i ta z usługą 'bridge') natomiast dla amd64 w 64 bitach
instalowalibyśmy paczki z modułami i z usługą ładującą moduły natomiast w
32bitach ta ładującą usługę 'bridge' no i am program vmware

--
Pozdrawiam, Kamil