X11.spec

Leszek Zdonek pld-linux w tom.gliwice.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 21:28:54 CEST

On Sun, 17 Sep 2006, Bartosz Świątek wrote:

> A co z i960 i i965/G/GM ? To chyba obecnie najnowsze cacka z tej rodziny.
> Patch na to też jest ? Jeśli nie to w sumie szkoda, zrób od razu na te nowsze
> też

Tylko do 945GM i nie jest niestety mojego autorstwa, lecz stworzyli go
Alan Hourihane i Charles Johnson. Supportu do jeszcze nowszych nie
znalazłem już nigdzie dla R6 (jedynie R7) -- ale może zbyt słabo szukałem,
bo sam mam 945GM i to mnie przede wszystkim interesowało.

Pozdrowienia,

--
Leszek Zdonek