X11.spec

Leszek Zdonek pld-linux w tom.gliwice.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 11:00:26 CEST

On Sun, 17 Sep 2006, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> ZTCW, uczy tylko Xserwer ja rozpoznawac i kaze traktowac jak pozostale karty
> z tej rodziny (+aktualizacja dokumentacji).

To prawda -- może to i hack, ale sprawia, że karta działa, bo bez niego
możemy się pocieszyć jedynie czarnym ekranem. ;) Podobnie jak hackiem jest
915resolution, który również sięga jedynie do 945GM (teoretycznie, bo nie
mam 965 więc nie sprawdzałem, a nóż.. :).

Pozdrowienia,

--
Leszek Zdonek