X11.spec

Leszek Zdonek pld-linux w tom.gliwice.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 20:23:47 CEST

On Mon, 18 Sep 2006, Tomasz Witek wrote:

> A cos nie dziala ? Bo nie rozumiem. Mam taką karte w swoim laptopie i
> nie zauwarzylem jakich problemow. Mam AC, bez ready.

Na pewno masz GM? Bo 945G jest ostatnią obsługiwaną jeszcze przez driver
i810, natomiast 945GM już nie. Np. ta (moja) bez patcha niestety nie
chodzi:

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile
945GM/GMS/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)
00:02.1 Display controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS/940GML
Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

--
Leszek Zdonek