Ostatnie zmiany w kernel-net-ieee80211.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 13:38:06 CEST

Dnia czwartek, 21 września 2006 13:33, Wojciech "Sas" Cieciwa napisał:

> Powod jest taki, ze na builderach TH [HEAD] sie nie buduje.

Rozumiem. Czy zatem ipw2200.spec z alt_kernel desktop/laptop też się buduje,
czy również należałoby go wykastrować (w tej chwili generowane są np.
zależności od kernel-desktop-net-ieee80211, co nie może być spełnione).