SPECS: kmplayer.spec - removed empty translation

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 21 Wrz 2006, 13:55:09 CEST

Dnia czwartek, 21 września 2006 08:15, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Ladniej nie znaczy praktyczniej.
> Jak juz nie bedzie pusta, to nie zauwazysz.
> Jesli koniecznie chcesz wyrzucac, to zrob to warunkowo. Np. kopiujac test
> "pustosci" z find_lang.sh

Ja bym był jednak za przyprowadzeniem stanu rzeczy jaki mial miejsce jeszcze w
moim komicie - czyli revert nastepnego. Ja ta paczke czesto buduje i
przynajmniej wiem czego mi niespaczkowal.

--
Bartosz Świątek