Ostatnie zmiany w kernel-net-ieee80211.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 14:22:10 CEST

sparky w pld-linux.org wrote:

> juz mowilem pare razy, srcbuilder TH ma archaiczne makra:
> rpm-build-macros-1.303-1.noarch
>
> i na nim %{_alt_kernel} nie zostaje zastapione przez "", przez to sie
> potem inne rzeczy dziwnie wywalaja bo nie moga znalezc speca (?)

Ja też juz parokrotnie mówiłem, że jeśli ktoś kto ma pod swoją opieką
buildery tego nie poprawi [makra rpma]
to alt_kernel nie wróci.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}