zsh: broken pipe / file size limit exceeded (2GB)

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Nie, 24 Wrz 2006, 13:44:51 CEST

On Sun 24. September 2006 13:12, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zobacz to co jest aktualnie w cvsie na HEAD.

Widzę (i nie rozumiem jak to działa - za dużo brzydkiego szela).
Z Twoim paczem podsumowanie z ./configure:

preprocessor flags        : -D_LARGEFILE_SOURCE -D_FILE_OFFSET_BITS=64

Z tym `_LARGEFILE_SOURCE' to lepiej (info libc), ale gdzie zginęło
`-I/usr/include/ncurses' ? (również z wywołania $(CC)). Czy przestało być
potrzebne?

--
Tomasz Wittner