SPECS: zsh.spec - allow to pass CPPFLAGS from environment

Pon, 25 Wrz 2006, 10:44:41 CEST

On Monday 25 September 2006 10:26, Jakub Bogusz wrote:

> IMO środowisko nie powinno mieć wpływu - za łatwo coś zmienić
> niekoniecznie świadomie. Dla CFLAGS, CXXFLAGS i LDFLAGS są makra.

Powinniśmy dodać czyszczenie środowiska przed uruchomieniem
skryptów %build, %install itd - wtej chwili tak naprawdę nasze
makro %configure jest wrażliwe na w/w zmienne środowiska jeśli ich w specu
jawnie nie nadpisano.

Opinia jbj na ten temat: nie jest przeciw ale nie chce tego wprowadzić do rpma
bo nie chce potem dyskutować z ,,morons''.