wrobell, quodlibet

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 26 Wrz 2006, 09:31:48 CEST

On Tue, Sep 26, 2006 at 01:11:03AM +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Chciałbym, żeby autor ofensywnej łatki przejął ticket i doprowadził
> pakiet do działania, jak $DEITY kazała. Autor nie chce specjalnie
> współpracować, więc liczę, że wrobell się tym zajmie.

Nie za wiele wymagasz? W pythonie 2.5 jak widac zmienilo sie API i quod
na tym pada. IMO po pierwsze zle zalozyles ticket, po powinienes zglosic
to jako nie dzialanie qouda na 2.5, a nie niedzialanie wyszukiwania
spowodowanie workaroundem. Bo to rzeczywiscie autor ma w dupie i mu sie
nie dziwie.

A latka nie jest ofensywna, tylko jest workaroundem, niczym wiecej, bo
jak widac sre != re. Jesli poprawka nie jest trywialna to trzeba czekac
az upstream dostosuje do 2.5.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org