metapackage-gnome

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 12:02:08 CEST

gnome-menus >= 2.14.0 jako Req powoduje tyle, że nie da się zainstalować
kdeowych aplikacji. Ja bym proponował zamienić to jako xdg-menus.

Poza tym z tego co zauważyłem menu gnome jest czytelniejsze i zawiera więcej
aplikacji po instalacji applnk zamiast gnome-menu.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics