metapackage-gnome

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 14:50:37 CEST

On Wednesday 27 September 2006 12:27, havner wrote:

> Zdaje sie ze aflinta sie pytal o to i mial sie tym zajac jakis czas
> temu. Tam cos trzeba bylo chyba dorobic, ale nie jestem pewien czy w
> miedzyczasie tego nie zrobilem (przeniesc katalogi z applnk do
> filesystem)

A nie wystarczy zamienić gnome-menus na xdg-menus? Z tym drugim gnome bardzo
ładnie działa tak jak pisałem. A jak się instaluje gnome z metapackage, to
potem trzeba się nagimnastykować aby zainstalować np. takiego kdevelop

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics