metapackage-gnome

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 15:13:19 CEST

On Wednesday 27 September 2006 15:06, havner wrote:

> ?? Przeciez gnome-menus ma provides na xdg-menus. Problem lezy po
> stronie kdelibs ktore wymagaja applnk zamiast xdg-menus (virtual
> provide)

Tak, ale metapackage-gnome ma Requires:       gnome-menus >= 2.14.0
I ja mówie o tym, aby w paczce metapackage-gnome zrobić zamianę na xdg-menus.
Przy okazji można kdelibs zamienić na to co proponujesz.
pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics