X11-video-firegl ver. 8.29.6-0.1 i "Chipset 0x514c is not recognized"

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Śro, 27 Wrz 2006, 15:25:52 CEST

Dnia środa, 27 września 2006 15:10, Łukasz Maśko napisał(a):
> I nie dziwne, bo karta to Radeon 8500, która według dokumentacji jest
> niewspierana przez ten sterownik (dopiero potem sprawdziłem).
>
> Może warto walnąć jakiś baner przy kompilacji albo porzy instalacji, zanim
> więcej osób jak ja zrobi sobie kuku? Albo chociaż, jak w przypadku
> nvidia-legacy, zrobić pakiet firegl-legacy ze sterownikiem do starszych
> kart.

Na bezmyślne upgradowanie nie ma rady - ja zanim zupgraduje swój sterownik
lubie przeczytać cóż tam nowego jest, a czego nie ma. Natomiast faktycznie
dobrze jest zrobić fglrx-legacy. Jak rozumiem zgłaszasz się na ochotnika ?

--
Bartosz Świątek