Kompilacja VMware na kernel-desktop (czegoś tu nie rozumiem)

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Śro, 27 Wrz 2006, 16:32:37 CEST

On Wed, Sep 27, 2006 at 04:03:18PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Proszę o pomoc.
> Próbuję skompilować VMware. Zawsze budowało się bez problemów. Ale dzisiaj
> zmieniłem na workstacji kernel na zbudowany kernel-desktop.spec i... pakiet
> się buduje, ale przy próbie załadowania modułów dostaję:
>
> $ modprobe -v vmmon
> insmod /lib/modules/2.6.17.13_desktop-0.1smp/misc/vmmon.ko.gz vmversion=15
> FATAL: Error inserting vmmon
> (/lib/modules/2.6.17.13_desktop-0.1smp/misc/vmmon.ko.gz): Invalid module
> format
>
> Ten sam VMware na tym samym kernelu (tylko w wersji up) i w takim samym
> [...]

1. czy kernel byl budowany po poprawce:
  1.61 Wed Sep 13 17:28:00 2006 by sparky
  CVS Tags: HEAD
  Diffs to 1.60

  - use localversion without smp suffix for generating
    include/linux/version.h

(bo bez tego jesli sie budowalo jednoczesnie up+smp to do nazwy doklejal
drugie "smp")

2. co mowi dmesg ?

3. budujesz przy uzyciu --define alt_kernel czy z symlinkami grzebiesz ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org