metapackage-gnome

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 20:31:44 CEST

On Wednesday 27 September 2006 19:44, Patryk Zawadzki wrote:

> Takie rzeczy to sobie sam lokalnie zmieniaj. spec jest tak mały, że
> przebudowanie go po zmianach zrobi ci mniej problemu niż mi.

Zmiana na xdg-menus spowoduje tyle, że user będzie mógł sobie wybrac między
applnk a gnome-menus?

To jest złe? Bo nie rozumiem dlaczego aktualna wersja bez możliwości wyboru
miała być lepsza?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics