metapackage-gnome

Czw, 28 Wrz 2006, 19:36:12 CEST

Bartosz Taudul wrote:

> To już chyba ustaliliśmy? :>
>
> #v+
> Takie rzeczy to sobie sam lokalnie zmieniaj. spec jest tak mały, że
> przebudowanie go po zmianach zrobi ci mniej problemu niż mi.
> #v-

Zatem, skoro deweloperzy nie moga sie merytorycznie dogadac, to co?
Czekamy na decyzje hawka czy zwolujemy sesje CDG?

PS. ZTCP kde nie dzialalo kiedys z gnome-desktop. Nie pamietam dlaczego ani
    nie sprawdzalem czy cos sie zmienilo w tej materii.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61