Nowe rescue, ata-piix?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 16:15:37 CEST

On Sat, 31 March 2007 00:00:31 +0200, Michał Łukaszek wrote:

[...]

> Otóż najnowsze rescue uparcie wykrywa moje dyski IDE jako SCSI, oraz
> wszystkie partycje jako sd*[0-9]. Prawdopodobnie wszystko z powodu
> ciekawego wpisu "alias scsi_controller ata-piix" w modprobe.conf -
> włącza się emulacja SCSI?
> Problem w tym, że nie potrafię dobrać się wówczas do faktycznych
> urządzeń hd* - udev po prostu ich nie tworzy,

Co to są "faktyczne urządzenia hd*"? :-)

> zresztą ręcznie stworzenie urządzeń (mknod) też nie daje rezultatów.

Używaj _sd*_. I już. W czym problem?

BTW też mam IDE i niedawno u siebie przeszedłem z sis5513
na libata oraz pata_sis i... Uważam, że sd* są bardziej macho!
W każdym razie dziewczyny na sd* lecą, a na hd* to już niekoniecznie...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl              Znam ten ból. Dzień jak codzień, idziesz sobie