gtick.spec - proszę o dodanie

Wojtek Grabowski w-grab w o2.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 17:16:07 CEST

Dnia 2007-04-01 16:52 Bartosz Świątek popełnił(a):

> Czy nie ladniej byłoby: --with%{!?with_sndfile:out}-sndfile ? Byłoby,
> żeby uniknąć automatycznego włączenia/wyłączenia.

Zmyliło mnie to, że ./configure --help nie wyświetliło opcji --without-sndfile
Myślałem, że jej podanie generowałoby błąd ;)

> COPYING ? A czy to czasem nie zawiera kopii jakiejś wersji lincencji
> GPL ? Jeśli tak to tego nie paczkujemy.

Jak się nanosi poprawki po wysłaniu speca na listę?
Mam przysłać poprawionego, czy pozmienia to ktoś wrzucający go do cvs?

Pozdrawiam