slowniki dla openoffice.org

Grzegorz Konopko kolodko1 w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2007, 20:59:41 CEST

Dnia Sunday 01 of April 2007, Marcin Król napisał:

> Openoffice 1.x zostal zastapiony wersja 2.x, ktora korzysta ze slownikow
> myspella.

A to nie wiedziałem. Wlasnie sprawidziłem i
1. slownik poslki niby działa
2. thesaurus polski juz nie, nie wiem czemu (albo ma wyjatkowo ubogie
slownictwo)

btw, nie podoba mi sie to za bardzo, lubiłem kurnikowy słownik na bieżąco
aktualizowany, i thesaurus z http://synonimy.ux.pl/
jak obiecasz puścisz Ac poprzednie slowniki czyli że będzie możliwy wybór to
przerobie odpowiednio spece, ale jak nie to szkoda mi czasu.

> P.S. Wczoraj i dzis byly spore ruchy na ftp. Byc moze sie wstrzeliles w
> moment kiedy pakiety byly przeniesione, a indeksy nie byly jeszcze
> uaktualnione.
to tez..