[SPEC] vdrift

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 21:31:59 CEST

Dnia Tue, 3 Apr 2007 21:10:55 +0200
Marcin Banasiak <megabajt w pld-linux.org> napisał(a):

> To może od razu przygotuj speca do wersji full, bo według mnie nie ma
> sensu wstawiać wersji minimal (ewentualnie jakiś bcond lub oddzielny
> spec vdrift-minimal.spec (?) ).

To moze tak powiem. Wersja full (jeszcze mi sie nie zbudowala bo
zabrklo mi miejsca na dysku) ma prawie 200 mb. Jesli ktos bedzie chcial
sprobowac pograc wiec sciagnie sobie wersje minimal, a jak bedzie super
to full. Co do bconda. Probowalem cos takiego zrobic ale wylozylem sie
na sekcji %files.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski