SPECS: iptables.spec - fix build (mguevara please test if packages...

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 6 Kwi 2007, 13:10:47 CEST

Mniej wiecej Fri, Apr 06, 2007 at 12:58:02PM +0200, zainteresowany Marek Guevara Braun rzekl:

> Gdzie się ten libipt_stealth.so nie buduje (jaka wersja kernela itp.,
> nagłówków llh, czy na builderze, czy u Ciebie) Może nie ma jakiegoś BR
> bo u mnie to powstaje.
>
> I mam nawet
>
> /usr/sbin/iptables -m stealth --help |tail -2|head -1
> stealth v1.3.7 takes no options
>

> PS. Na moim builderze mam zainstalowane:
>
> kernel-pax-grsecurity-libc-headers-2.6.20.4-1
> kernel-pax-grsecurity-source-2.6.20.4-1
> gcc-3.3.6-4

stealth to moduł, który przychodzi z grsecurity, jeśli jest łatka w
jajku, to i iptables wybudują moduł, jak nie to nie. Zrobiłem poprawkę,
aby paczkowało wszystko co się wybudowało.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%