[AC] pango-devel - R: glitz-devel?

kiesiu kiesyoo w o2.pl
Nie, 8 Kwi 2007, 15:05:31 CEST

Patryk Zawadzki napisał(a):

> cairo w PLD domyślnie nie używa glitza, więc skąd masz tam odwołanie do niego?

Wiem że nie używa, przejrzałem spece. Ale paczka jest z czystego Ac.

[kiesiu w seth ~]$ rpm -qf /usr/lib/libpangocairo-1.0.la
pango-devel-1.12.4-1

[kiesiu w seth ~]$ ipoldek -n ac ls pango
Przeczytano 13810 pakietów
Usunięto 7 zdublowanych pakietów z listy dostępnych
Przeczytano 578 pakietów
pango-1.12.4-1
1 pakiet

--