Request for developers + info for mirror admins

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 10 Kwi 2007, 18:21:01 CEST

> A teraz obiecano info dla administratorow mirrorow. Wszystkie paczki w
> glownym drzewku Ac zostana podpisane. To oznacza, ze cala zawartosc Ac
> zostanie ponownie przetranferowana na wszystkie mirrory. Podpisywanie
> pakietow bedzie mialo miejsce w najlblizszych dniach.

Oh ty w życiu!
Aktualnie u mnie:
$du -sh ~ftp/ftp.pld-linux.org/dists/2.0/
8,3G    /opt/DYSK2/ftp/ftp.pld-linux.org/dists/2.0/

Czyli te 9gb się przeciągnie ponownie ?

Jeżeli możliwe Panie RM, to ja poproszę informację tak 24 h przed
rozpoczęciem podpisywania, wyłącze sobie wtedy rsynca, i poczekam aż się
wszystko uspokoi i zapuszczę na pią-nie wtedy kiedy będzie to wygodne :-)

Możliwe to ?

m.a.

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org