Request for developers + info for mirror admins

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 10 Kwi 2007, 21:09:41 CEST

> Z ciekawości (w wątku na pld-discuss też nie widziałem uzasadnienia)
> dlaczego 4.1 zamiast 3.4.6 (pytam zważywszy na liczbę regresji w gcc4 i
> łatwość przeskoku z 3.3)?

Powodow jest kilka, mniej i bardziej waznych. Oprocz tego co napisal juz
Jakub:

- nie chce z Ac robic krypty a'la Ra. Ac 2.1 jezeli faktcznie by mialo
wyjsc za pol roku czy rok to powiedzmy szczerze, bedzie to czas gdy gcc
z serii 3.x zacznie blokowac mozliwosc budowy coraz wiekszej ilosci
rzeczy podobnie jak kiedys w Ra gcc 2.95

- gdy Ac juz faktycznie wyzionie ducha, latwiej bedzie z gcc 4.1 w Ac
przeskoczyc na Th, czy nawet na nastepna wersje

- poza nowszym glibc, gcc 4.x bylo najczesciej wymieniana rzecza, ktora
userzy chcieli by miec w Ac

M.