espeak - czemu się nie chce budować?

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Śro, 11 Kwi 2007, 13:04:33 CEST

On Wed 11. of April 2007, Bohdan R. Rau wrote:

> Kiedy od pewnego czasu nie mogę nic wysłać na pld-devel :(
Od tego są listsadmini - ja ostatnio przepisywałem się z o2 na gmail na
wszystkich listach i chodzi.
> Na wszelki wypadek Cc na priv.

> Jest już 1.22 (chyba testowa na razie, ja mam źródła w siedemnastu
> kawałkach bezpośrednio od autora :) )
>
> Dodane parę rzeczy specyficznych dla polskiego.

> Błąd jest w patchu (numbers.c zamiast numbers.cpp), po poprawce się
> piknie zbudował w Ac.
Dzięki za zauważenie tego, przepraszam za mój błąd. Dziwi mnie, że na Th się
budowało się z błędną nazwą pliku w Makefile.am, a na Ac nie - dlatego nie
zauważyłem tego błędu. Tak, czy owak poprawione w cvs.

> No, ale ja potrzebowałem rpm-a, do zbudowania gnome-speech

Jak już zrobisz ;) - generalnie nic nie dłubię w kodzie.

> Jutro (dzisiaj nie zdążę) podeślę autorowi ostatnie poprawki do plików
> pl_* - strasznie ciężko mi się pisze po angielsku o specyfice polskiej
> wymowy :(
>
> Jak bardzo chcesz szybko i natychmiast to ściągnij 1.22 i daj mi cynk na
> priv - podeślę najnowsze pliki.

E - poczekam ;).

--
Tomasz Wittner