bzr.spec i bzrtools.spec up to 0.15

Arkadiusz Machoł arkadiusz.machol w gmail.com
Czw, 12 Kwi 2007, 18:20:41 CEST

Witajcie!

Kilkanaście dni temu wyszedł stabilny Bazaar, a wraz z nim cała masa zmian i
ulepszeń. Zrobiłem diff'a na bzr.spec z HEAD (nie wiem czy w Ac-branch
jeszcze odbywają się jakieś zmiany, jeśli tak to prośba o merge pomiędzy
HEAD a AC-branch) i na bzrtools.spec.

Jeśli chodzi o bzr.spec umieściłem zmodyfikowany (własny) opis pakietu (ten
który był do tej pory bardziej opisywał cechy ogólnie DVCS niż samego
Bazaara), gdyby ktoś mógł rzucić okiem na ewentualne błędy/tłumaczenie
byłbym wdzięczny.

pozdrawiam