[SPEC] tworld.spec NEW!

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 14 Kwi 2007, 07:47:31 CEST

Dnia 14-04-2007, sob o godzinie 01:50 +0200, Bartosz Świątek napisał(a):

> Sporo jeszcze się musisz nauczyć, ale mimo to zapytam.
> Który to już spec, którego przesyłasz ? Będzie to już trzeci ?
> Zastanawiam się bowiem czy nie dać Ci +1.

$ ls |xargs grep uzi18
gstreamer-plugins-base.spec:- upgraded BR (thx to Bart <uzi18 at o2 dot pl>)
kpoldek.spec:- fix build without buggy patching it - by Bart�omiej 'bart' Zimo� <uzi18 at o2 dot pl>
owfs.spec:- all that and more by Bart <uzi18 at o2 dot pl>

I na forum też coś pisał odnośnie specy...
Ma chęci, niech ma też możliwości.
+1
--
Pozdrawiam