noip.spec

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Nie, 15 Kwi 2007, 13:49:24 CEST

On Sat 14. of April 2007, 23:59, Arkadiusz Chomicki wrote:
> witam
>
> czy jest jakis powod ze /usr/sbin/noip ma u+s?
> wg mnie jest to naduzycie.
>
> program startuje jak trzeba bez
> a jak ma u+s to kazdy posiadacz konta na serwerze odczyta konfiguracje.
IMO nie każdy: %attr(4750,root,adm) %{_sbindir}/noip - root + userzy należący
do grupy adm .

Ten suid + config, którego właścicielem jest nobody to nie jest to, co
chciałbym widzieć w tym specu. Ale skoro nikomu to do tej pory nie
przeszkadzało, to uznałem, że widać tak jest dobrze i nie zabierałem głosu.

--
Tomasz Wittner