madwifi-ng i inne kernelowe

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 15 Kwi 2007, 15:55:39 CEST

Bartosz Świątek wrote:

> Nie. HEADowe madwifi, buduje sie z HEADowymi makrami >= 1.379 i
> HEADowym kernelem >= 2.6.20.2.

Ok, wywaliłem makra, zostawiłem te z AC.

> ACowe madwifi (-r AC-branch) powinny budować się na makrach 1.330 (ale
> chyba na 1.375 teraz tylko sie buduja bo namieszali) i na ACowym
> kernel 2.6.16.45.

Kernel mam właśnie ten, przebudowany z małą korektą, aby DEBUG_FS był.
(btw. duża to by była strata, żeby był domyślnie włączony, usbmon zdaje
się go wymagać?)

Na 1.375:
#v+
[jpc w server ~/rpm/SPECS] ./builder -r AC-branch madwifi-ng.spec
--without smp
(...)
+ compile TARGET=i386-elf KERNELPATH=/usr/src/linux
KERNELCONF=/home/users/jpc/rpm/BUILD/madwifi-ng-r2156-20070225/o/.config
TOOLPREFIX=
+ << "EOF"
+ [ -r /usr/src/linux/config-TARGET=i386-elf ]
+ exit 1
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.31397 (%build)
#v-
Jak dostawię up przed TARGET do opts, to wyleci dalej, że nie make nie
wie jak zbudować 'up'.

> Jeżeli na Ac jednak się nie buduje to jest to do poprawki.

Jest i to chyba dużej.

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa