Mrożenie Ac

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 17 Kwi 2007, 10:27:02 CEST

On Tue, 17 Apr 2007, Daniel Mróz wrote:

> Ale jest już Th unstable.

Tak, ale na maszynie produkcyjnej - do tego zdalnej - nie bardzo da się na
niego przejść bez bólu z AC...

> Mrożenie jest konieczne, aby mieć punkt, w którym
> wszystko w dystrybucji jest przetestowane i (teoretycznie) działa.

OK, pod warunkiem że to co zamrożone będzie pielęgnowane - a nie jak Ra,
gdzie poważne dziury leżały i czekały na exploita...

> Pamiętaj, że są osoby, które nie instalują w środowisku produkcyjnym niczego,
> co nie jest oficjalnie naznaczone etykietką "final", czy "stable".

Takie osoby nie używają raczej PLD, bo musiałyby siedzieć na Ra :)

> Nie sądzę też, aby skusili się oni na dystrybucję "semistable", "quasistable",
> "always in development" czy "always unstable" :)

Mi w zupełności wystarcza AC bez ready, z własnymi dodatkami i własnoręcznie
kompilowanym kelnerem :) No i przy każdym większym upgradzie robię snapshota
- tzn. archiwizuję wszystkie zainstalowane RPMy, żeby można było do nich
wrócić jeśli nowe mają coś spsute. Gdyby dało się to zorganizować "firmowo"
w dystrybucji - byłaby jak dla mnie dystrybucją idealną :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"