Mrożenie Ac

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 17 Kwi 2007, 13:21:38 CEST

> A co masz do zarzucenia dystrybucyjnemu 2.6 ?

Panikuje co jakis czas wieszajac system na sztywno. I nie jest to wina
sprzetu, juz to wykluczylem. Osobiscie uwazam, ze jest przeladowany
patchami. Swego czasu byla akcja czyszczenia kernel.spec z nadmiaru
patchy. Wszystkie kernele sprzed tej akcji oopsowaly. Po czystkach przez
jakis czas byl spokuj, zaczely nawet dzialac na maszynach smp z
nie-intelowymi chipsetami. Potem znow sie zaczelo dodawanie patchy i
wrocilismy do punktu wyjscia. Taka przynajmniej jest moja teoria.

Aha. Zrzutow oopsow nie posiadam. Gdy dawalem dystrybucyjnemu 2.6 szanse
na produkcji, podniesienie maszyny mialo priorytet nad zdumpowaniem
oopsa. Obecnie mam go juz tylko na domowym serwerku i niestety zazwyczaj
zawisa gdy mnie nie ma w domku, a wtedy po prostu jest rebootowany.

> I któremu ?

Temu co jest w Ac, wraz z kilkunastoma poprzednimi jego wersjami.

M.