Mrożenie Ac

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 17 Kwi 2007, 13:40:23 CEST

> Marudzisz :)
> Jakiś czas temu miałem jeden problem z 2.6, ale u mnie z kolei 2.4 gorzej
> chodzą, z większymi problemami, niż _wszystkie_ 2.6

Dla mnie oopsy wystepujace czesciej niz raz na rok sa nie do przyjecia
:( Przez jakis czas bylo ok, teraz nie jest, wniosek: to musi byc ktorys
z patchy. Ale mnie w sumie to nie interesuje bo i tak uzywam wlasnego
builda. Innym widocznie nie przeszkadza (albo dziala) bo nie marudza :)

> Ja bardzo polecam 2.6

Ja tez. Mam go prawie wszedzie. Ale nie ten :)

M.